Välj en sida

Bemötande och kundservice i världsklass

Tips för dig som vill förbättra ditt kundbemötande
 
KURSERTIPS

Inga resultat hittades

Sidan du begärde kunde inte hittas. Försök förfina din sökning eller använd navigeringen ovan för att lokalisera inlägget.

7 e-post-vanor att sluta med direkt

7 e-post-vanor att sluta med direkt

Uppfattas du ibland som slarvig, rörig och opålitlig?

Ja, kanske, utan att du känner till det. Hur du skickar, tar emot och hanterar din e-post säger nämligen en hel del om vem du är på jobbet.

10 tips för smartare protokoll

10 tips för smartare protokoll

Tydliga mötesprotokoll är en kritisk del i varje framgångsrik verksamhet.
Genom att fånga beslut och åtgärder blir det glasklart för alla vad de ska göra – så att nya resultat kan uppnås i verksamheten. Med korrekta mötesanteckningar ser du till att den tid och kraft som går till ett möte inte går till spillo.

6 steg till vassare argumentation

6 steg till vassare argumentation

  6 steg till vassare argumentation! Vill du få andra att göra som du vill? Enkelt! Här är argumentationsmodellen som hjälper dig lägga upp din argumentation i 6 tydliga steg, så att du blir trovärdig och din argumentation slagkraftig! Steg 1. Inledning...

12 tips för att lyckas med Alla Hjärtans Dag

12 tips för att lyckas med Alla Hjärtans Dag

Tisdag 14 februari 2018 är det Alla Hjärtans Dag. 
Ett utmärkt tillfälle att visa uppskattning.
Inte bara till din partner, utan även till en granne, mamma, pappa, barnen, mostern, chefen, kollegan, kunderna, leverantörerna…ja, till alla som är viktiga för dig och du vill göra glada.

4-enkla-steg-for-att-rivstarta

4-enkla-steg-for-att-rivstarta

Trögt att komma igång efter en lång ledighet? Du är inte ensam.
Men nu är dags att ta nya tag. Det nya året kan bli ditt bästa år någonsin!