Inga resultat hittades
Sidan du begärde kunde inte hittas. Försök förfina din sökning eller använd navigeringen ovan för att lokalisera inlägget.
Bemöta besvärliga kunder
- Att identifiera och förstå olika kund- och personlighetstyper
- Så bemöter du besvärliga kunder – steg för steg
- Olika sätt att lugna ner arga kunder och att skapa förtroende
Chefens samtal och möten
- Vad karaktäriserar skickliga kommunikatörer
- Retorik och kommunikation för ett tydligt ledarskap
- Olika kommunikationsstilar
Argumentationsteknik
- Steg för steg hur du bygger upp framgångsrika argument- en oslagbar modell
- Kategorier av argument och dess innebörd
- Framgångsrik argumentation – struktur, verktyg och spelregler
Word grundkurs
- Användargränssnittet
- Snabbåtkomstfältet
- Inställningar
Uppdatera till nya Excel
- Excel grundkurs
- Excel fortsättningskurs
- Excels fulla kapacitet
PowerPoint grundkurs
- De vanligaste misstagen med PowerPoint
- Menyer och navigeringsverktyg
- Mallar och andra tidsbesparande verktyg
Outlook grundkurs
- Förstå och orientera sig i Outlook
- Hjälpfunktionen
- Verktygsfälten
Office grundkurs
- Det viktigaste i användargränssnittet – MS Office 2007, 2010 eller 2013
- Att orientera sig i MS Office 2007, 2010 eller 2013
- Menyflikområdet
Excel för revisorer
- Tekniker i Excel som underlättar riskvärdering genom effektiv datainsamling från företags system.
- Hur Excel kan underlätta revisionsanalysen, genom att visa på vanliga fel i Excel spreadsheets samt att använda data och analysfunktioner
- Formelgranskning, granskning av excelblad
Word fortsättningskurs
- Användargränssnittet
- Ändra Words grundinställningar
- Skapa egna verktygsfält